Lilled, tulge välja peidust!
Kas siin üldse lilli leidub?

Tulge välja, heia-hei!

Mina,kevad, kutsun teid.


Linnud, tulge jälle koju,

laulge rõõmsaks kõigi tuju.

Tulge laulma, heia-hei!

Mina, kevad, kutsun teid.


Karud-siilid, tulge välja!

Talv sai mööda, kevad algas.

Tulge välja, heia-hei!

Mina, kevad, kutsun teid.

(miksike.ee)


Täna. kell 19:32, hakkab siis kevad. Kuigi väljas on veel suured porised lumehanged ja teid katab jää ja vesi. Mitu päeva on sadanud vihma ja kõik on kuidagi nii räpane. Kuigi olgem ausad, väljas on juba soe, päike särab soojalt, linnud lauluvad ja vesi lahmab mööda tänavaid. ta tuleb, ta tuleb, küll tasa ja targu, kuid ta tuleb. Ta tuleb, ning toob lumekihi alt välja kõik räpased asjad, saladused, maha visatud prügi, unustusse vajunud tunded ja armunud paarikesed...

Oeh ma ju ootan kevadet, kuid samas olen veidi pessimistlik ka selle tuleku suhtes.. Kuid ma unustan täna oma pessimismi ja ütlen: "Tere, Kevad!"

Ja täna otsustasimegi lemmikutega teha väikese kevadealguse tantsu. Soengud pähe, kerge meik ka, seelikud selga ja lähme liigutame klubis natuke oma pepusid. Mina lõpetangi nüüd ja lähen saan lemmiktüdrukutega kokku ! :)

Tervitage Kevadet, laske päike südamesse Ja liigutage peput !

Anu Tõrs- Kevade Marss

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub