See reede oli hull. Kui naised pidu teevad, siis ikka korralikult ! Soojenduspidu oli väga super, sai tehtud hulle pilte ja tonnideviisi nalja. Kuid see mis toimus juba klubis... Vot sellepärast on minul häbi. Lihtsalt, reede oli päev, mil sai ületatud kõik reeglid ja kõik piirid. Sõna otseses mõttes ja ma ei liialda. Ma olin selline, nagu pole kunagi olnud. Ja selline ma ei taha enam kunagi olla ka, ausalt. Sai tehtud lollusi ja käitutud nii, nagu üks korralik naine kunagi ei tohiks käituda. Aga sellist asja enam kunagi ei juhtu ka, ilmselt oli mul vaja end niimoodi välja elada. Aga Atlantisesse lähiajal ma oma nägu näidata ei soovi, hoian madalat profiili.

Õnneks on Tartus veel mu teine kodu CT, kus ma midagi sellist pole korda saatnud ! :D

Shaun the Sheep- Football

Reedel valiti ka Eesti laul 2010. No minu arvates, täielik häving. Me ei saa elusees poolfinaalist edasi.. Mina oleks Eurovisioonile saatnud pigem Ott Sepa ja Märt Avandi ! Sest mulle meeldisid nende lood palju rohkem. Lovely Boyz- Broken Heart, kummitab mind praegugi veel !

Laupäev aga taastusin. Ja mõtlesin, mida ma korda olen saatnud. Mõtlesin üldse kuidagi jubepalju. Mõtlesin, et olen läbi elanud ja korda saatnud päris palju, et nüüd tahaks endale kindlust, tahaks turvatunnet. Et aitaks ehk hullukese mängimisest, kuid jah... Eile oleksin pidanud ka peole minema, kuid kuna ma olin veidi tõbine ja natuke jõuetu, siis otsustasin veeta oma laupäeva kodus, seltsiks hea muusika, mängud ja tass kuuma teega.

DJ Tiesto ft Nelly Furtado- Who wants to be alone

Täna on aga pühapäev ! Täna on eriline pühapäev. Täna on Emakeele päev. On hea, et aastas on üks päev, millal me tähistame nii tähtsat ja rahvuslikku püha, kui seda on meie emakeele päev. Meie keel on nii ilus ja seda peab hoidma ning austama. Nüüd kui tulevad eurod, kaob üks osa meie rahvuslikkusest. Mina isiklikult olen eurode vastu ja mitte ainult sellepärast, et need on koledad rahad vaid sellepärast, et need ei oma nii suurt tähendust kui seda on meie rahal. Me oleme üle elanud palju ja meie kroonid omavad suurt ajaloolist tähendust, neil on pildid meile tähtsatest ja austusväärsetest inimestest ! Kuid nüüd kui tulevad eurod.. Kaob osa meie ajaloost.

Ruja- Eesti muld ja Eesti süda

Olen terve päev vahelduva eduga õppinud.. Just nimel vahelduva eduga. Ma ei suuda end kokku võtta. Ja mul on mu supervanaema, kes teeb iga sekundi mu elust põrguks. Ta ei vääri olemast vanaema. Aga kuna see on blogi, siis ma ei taha avalikult tema nime siin kasutada. Millega olen ma ära teeninud selle pideva sõimu ja alanduse ? Ma ei austa seda naist enam. Ta on liiga palju kordi mind nutma ajanud. Liiga palju rikkunud mu elu. Ta hävitab kõik vähegi hea ja ilusa enda ümber. Ta on kõikide naabritega tülis, sest teate, tema on selline naaber, kes istub koguaeg hambad ristis aknal ja sõimab kõiki, ning näitab neile rusikat. Isegi ta oma õde ei austa teda enam ja ka pojal viskab vahepeal üle, kuidas tema ema temaga käitub. Ei, siin ei aita vabandusena see, et ta on vana ja ei saa aru mis toimub. Ta saab väga hästi aru kõigest, ta teab kuidas inimestele haiget teha, ta on õel. Mul on häbi, et mul on selline sugulane !

Nüüd, aga on kell juba õhtus. Ja mul on veel sada asja teha, seega tänaseks aitab nukrutsemisest ja tujutsemisest. I stop being sad and start being awesome instead !

Lenna Kuurmaa ja Elmar Liitmaa- Vabadus valatud verest

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub