Juba päris kaua olen kogunud hoogu, et hakata kirjutama, eks teeme siis proovi, kas mul üldse õnnestub siia midagi asjalikku tekitada.

Küsid ehk, millest tuleb kummikommiprintsess ? Oh well, arutasin sõbrannaga, et mis võiks blogi aadressiks olla ning mõtteid isegi oli, kuid need olid kas võetud või oli mõni muu probleem. Siis ma jäin korraks mõttesse, et millega oma paha tuju
(sellest ma kirjutan varsti lähemalt) peletada ja seal nad olidki ! Just, kummikommid! Värvaineid ja muud keemiat täis topitud kummikommid. Coca-cola-, virsiku-, maasika- ja õunamaitselised kummikommid hakkasid mu silmade ees tantsu lööma..(Ei, ma pole tarbinud mingisuguseid mõnuaineid, mis mulle hallutsinatsioone tekitaksid. Ja kaine olen ma ka.) Tundsin end hetkeks nagu muinasjutus, hetkeks olin ma Printsess ja ma olin õnnelik. Õnnelik, et mu ümber oli palju kummikomme ja kuskil nende seas ehk on ka mu kummikommi Prints ja meie happy ending.
Aga, reaalsus lõi kohe mulle ka sahmaka külma vett kaela ja selgus, et ma ei ole Printsess, mu ümber pole tantsivaid kummikomme, Printsi ega
happy-happy ending'ut. Kuigi reaalsus on tihti külm, ning tagasitulek siia on ehmatav, on siiski vahepeal hea põgeneda oma muinasjutumaailmasse ja nautida iga sammu mis sa selles astud, igat hingetõmmet mida teed.

Ja teate, ma polegi nii originaalne, kui ma arvasin end olevat. Kui olin blogi ära teinud, mõtlesin et ehk otsiks mingi vallatu kummikommi pildi siia, kuid oh üllatust ! On olemas raamat või jutt vms: "The Jelly Bean Princess". Lähemalt ma sellesse ei süvenenud hetkel, kuid kunagi ma seda kindlasti teen !

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub