Täna tatsasin mööda tänavaid ja kahetsesin, et just täna olin otsustanud mitte jalga panna oma punaseid kummikuid. Päike paistis terve igavikuna tundunud loengu ajal mulle silma. Mul oli palav ja paha. Coca, mis ma ostsin oli soe ja tundus maitsetuna. Käisin läbi terve Lõunakeskuse ja arvake, kas ma leidsin endale kevadmantli taolise asja ? Ei. Ainuke, mille leidsin ja mis oli aktsepteeritava hinnaga oli lillat värvi. Ma ei tea, kas ma tahaks terve kevad ringi käia nagu Tinky-Winky, seega ma seda ei ostnud.

Ühesõnaga oli see järjekordne kevadpäev mulle täielik piin. Samuti pole ma vaimustunud mõttest, et juba on hakanud lumehangedest välja sulama paarikesed, kes rõõmsalt käsikäes kõnnivad. Juba nad tulevad ja teevad haiget mulle, sest minu ainsad jalutuskaaslased on mu telefoni handsfree või mp3. Kui olin oma sõbrale ka rääkinud, et üldse ei ole vaimustunud mõttest, et lumekihi alt tuleb kevadeti välja iga
sugust prahti, millede seas on ka õnnelikud paarikesed.. Siis ütles ta mulle, et ehk sulan ka mina välja. Well, selle üle oleksin ma kõige õnnelikum, sest ma ihkan kindlust ja turvatunnet oma ellu !

Kroonika horoskoop

Neitsi
(24.08-23.09) Kes kirjutas seadused? Oli tal selleks õigus? Kas sa pead neid seadusi täitma? Äkki on see kõik vaid sinu kujutluse vili? Äkki piirad sa end asjata? Mis siis, kui sul on õigus teha, mida tahad? Jah, on olemas reeglid, mida sa iial ei tohi rikkuda, kuid sul on siiski üsna vabad käed. See peaks sulle nüüd üsna selgeks saama.

Ilmselgelt on Kroonika jälle tabanud üht minu valupunkti. Ma sean endale väga kõrgeid reegleid ja piiranguid. Ma pole kunagi endaga rahul ja tõmbun pidevalt endasse, sest ma ei arva endast hästi. Ma kahtlen pidevalt endas ja
mida aeg edasi, seda enam mulle tundub, et ma hakkan kahtlema ka teistes-nii võõrastes kui ka tuttavates inimestes.

Aastas antakse välja igasuguseid tiitleid, näiteks Aasta Ema, Aasta Isa, Aasta Õpetaja
jne. Kui aga oleks olemas tiitel- Aasta Ülemõtleja, siis see kuuluks vaieldamatult mulle. Ja nii iga aasta. Ma oleksin kuulus !

Miskipärast olen jätnud inimestele mulje, et ma on väike hulluke, kes ei karda midagi. Ma ei tea kuidas see juhtunud on, kuid tihtipeale kuulen selliseid asju nagu: "Mismõttes sa kardad?; Ära valeta mulle.. ; Kõik naised räägivad üht ja sama asja, kuid tegelikult on hoopis teistsugused..; Ma ei usu sind; jne. " Tegelikult ma ei valeta. Ma tõesti olen tagasihoidlik ja veidike häbenen ennast. See, kui ma teen paar nt paar hullu pilt või kannan pidudel lühikesi seelikuid, ei tähenda, et ma oleksin rahul sellisena nagu ma olen.

Kui ma kellelegi kurdan asju, mis mul viga on, siis ma tõesti arvan seda. Ma ei kurda selleks, et m
a ootaksin, et kõik mind kiitma hakkaksid ja lükkaksid ümber kõik mu mõtted/väited/tunded. Ma lihtsalt räägin, mida ma tunnen. Pole väga minu süü, et mul on nii madal enesehinnang. Selle kujunemises on süüdi mu perekond, mu kaaslased ja silmarõõmud, ning isegi mu sõbrad. Ma saan aru, kus lõppeb nali ja algab solvang. Vähemalt ma arvan, et saan. Ja kui see piir mu jaoks ületatakse, läheb see mulle tõesti südamesse.


Mu pealkirjast leiad ühe lause ja kaks nime. Oled ehk huvitatud, miks just selline valik.
Täna on The International Day of Awesomeness. Seda päeva tähistatakse 10. märtsil. Miks just sellel kuupäeval ? Sest just täna on sündinud Chuck Norris. Ja mis on ühist Chuckil Ja Jeffrey'l ? Ka Jeffy'l on täna sünnipäev. Tegelikult peakski see päev olema nimetatud hoopis Jeffy järgi ! Sest Jeffy on tõesti AWESOME. Jeff on vaimukas ja kena Hollandi poiss. Tõeline silmarõõm :) PALJU ÕNNE, Kallis Jeffy ! :)



Lõpetaks oma sissekande ühe ilusa mõttega
( Ja ta ikka ei väsi mulle seda mõtet kordamast !) ühelt oma lemmiktüdrukult. Ta on tüdruk, kelle öeldud asjadest võiksin teha kohe ühe eraldi sissekande. Ilmselt ma millalgi teengi seda, sest see tüdruk lihtsalt väärib tähelepanu !! Ta on mu hingearst ja naljanina. Ta on päris palju kuulanud minu blonde muresid ja mind aidanud. Merili, kallis oled !:)

Merili: Sa oled õnnetu, sest sul pole kedagi. Ole parem rõõmus, sest mingil hetkel saab keegi endale kellegi suurepärase- Sinu !


Laul:
Paul van Dyk ft Johnny McDaid- We are one

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub