"Suhkat, sahkat sõidab rong, see on minu sõrmerong.
Pöial on mul veduriks, teised sõrmed vaguniks.
Käsivarrel rööpad maas, seal nüüd sõitu teha saab.
Suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, tsuuh..

Suhkat, sahkat sõidab rong, see on minu sõrmerong.

Pöial on mul veduriks, teised sõrmed vaguniks.
Kõhu peal on rööpad maas, seal nüüd sõitu teha saab.
Suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, tsuuh

Suhkat, sahkat sõidab rong, see on minu sõrmerong.

Pöial on mul veduriks, teised sõrmed vaguniks.
Põse peal on rööpad maas, seal nüüd sõitu teha saab.
Suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, suhkat, sahkat, tsuuh... "

Selline oli üks pala, meie igareedesest kohustuslikust laulutunnist. Ilmselt ei saa te praegu aru, kui laheda lauluga on tegelikult tegemist, sest te pole kuulnud, kui ilusasti laulab seda meie muusikaõpetaja.
Tema hääl võtab isegi mind sõnatuks, rääkimata siis veel lastest. Üks osa minust ootab reedeid just selle 15-ne minuti pärast. Selline mõnus, hommikune laululine äratus loob hea tunde terveks päevaks. See viis on nii nakkav, et ma olen seda ümisenud terve päev, laulnud sõnu ja teinud kaasa liigutusi.

Mis aga puutub mu praktikapäeva, siis see oli väga tore. Lapsed on vahvad ja veendusin taas, et ma ei pea neid kartma. Nad on asjalikud ja toovad päikse ka kõige tormisemasse päeva. :)

Kuigi päev oli vahva, olen ma kurnatud. Ma olen väsinud sellest nädalast, väsinud tänasest päevast, väsinud lootmast, väsinud kurb olemast,väsinud talvest, väsinud otsimast ja ootamast... Väsinud, väsinud, väsinud ! Ma olen väsinud olemast selline nagu ma olen- nõrk...

Aga hetkel pole mul aega, et pikemalt kirjutada oma nõrkustest ja muredest, pole aega lasta väsimusel võimust võtta. Ma pean hoopis käbe pesus käima ja end korda tegema. Vahetama riided ja ootama, kuni mu sõbranna töölt vabaneb, et koos tormata teiste tsikiitade juurde peole warmupi tegema. Täna lähen oma lemmiktüdrukutega Cosmodrome'ile. Jah just täna vallutan koos oma kaasblondiinidega Atlantise ja rokime hommikuni. Tekiila juba ootab sügavkülmas ning sidrunid levitavat värsket lõhna mu toas. Riided on enamvähem valitud ja meigiasjad valmis pandud...

Täna on mul plaanis kaotada enda jaoks reeglid ja nautida. Ja mis kõige parem, ma luban, et homme ei kahetse midagi, sest kui kõik läheb nii nagu plaanitud, siis mul homme lihtsalt mälestused puuduvad.


Pidu võib alata !


Midagi Cosmolikku -
Melleefresh vs Deadmau5 - Sex Slave (Original Mix)

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub