Pidin kirjutama oma nädalavahetusest..

Praktikapäev oli tore, voolisin lastega jääpurikaid ! Enamasti said nad sellega ilusti hakkama. Õues sai ka möllatud veel viimases lumes. Ja keerukuju mängitud ja lihtsalt lõbutsetud ning end lapsemeelselt tuntud...

Õhk oli küll nii kevadine, kuid väga väsitav oli selles päiksepaistes joosta.

Hommikul panin selga musta kleidi, punased kummikud ja jope. Ma ei arvanud, et pärast praktikat näitan oma nägu kuskil linnapeal. Ja lasteaias on kummikud hädavajalikud, ning kleit oli ainuke puhas asi mu riidekapis. Aga noh, ma läksin Lõunakasse ! Oligi vaja teha väike kevadine stiilinäide. Ilmselt keegi ei pannudki väga tähele, mis mul seljas on. Aga Lõunakast ostsin endale mantli ! Minu päris esimene kevadmantel. Musta värvi ja ilus- teeb mu kohe veidi preilikumaks. Koju sain päris hilja juba, kaaslasteks väsimus, peavalu ja nälg.

Aga reedeõhtu.. Kerged möödarääkimised, väikesed solvumised, halb ilm- see kõik tõi kaasa ka paha tuju, mis minu jaoks lõppes sellega, et lülitasin välja oma telefoni ning vaatasin jackassi. Naersin, jõin teed ja näksisin head ning paremat ja muidugi meenutasin minevikku. See reede oli küll üks pettumus natuke mu jaoks. Kui ma olen niimoodi üksi kodus, tulevad pähe igasugused mõtted ja tunded, mida tunda ei tahaks. Tulevad mälestused ja tihti kaasnevad pisarad. Ma nii igatsen ju !!! :(

Reedene laul !

Laupäev, oli aga hoopis teine. Käisin saunas ja tegin endale igasuguseid hooldusi. Juustele tegin meemaski, mis muutis mu juuksed nii heaks ! Pehmeks ja ahvatlevaks, ausalt ! Meega koorisin veel oma nahka veidi- tulemuseks oli siidine nahk. Päeval käisin veel solaariumis ka. Ojaa, ma tahan saada pruuniks ja ilusaks, kuid suvi on veel kaugel.. Ei, mulle pole otsaette kirjutatud PANK, kuid mu solaariumikaardil on veel raha peal sellest ajast, kui ma rikas olin. Sain koju ja hakkasin kohe riideid valima. Õhtul ootas ees ju väike pidu.

Laupäevaõhtu oli supertore. Käisin kursakatega peol, kus oli superlahe:D Enne Marise juurde minekut jäime Geidiga äiksevihma kätte- kilkasime nagu lapsed, ei taha mõeldagi, mis meist arvati ! :D Sõbranna juures tegime väiksed kokteilid, väikesed naljad ja 209 pilti. Siis jõudis kätte peoaeg. Mulle nii meeldib tantsida ja olla ümbritsetud paljudest inimestest. Nägin peol ka seda silmarõõmu, kes naistepäevapeol mulle roosi kinkis. Silmanurgast piilusin ma teda koguaeg, kuid rääkima ma temaga ei läinud. Nüüd mõtlen, et oleks võinud ju, sest roosipoiss on päris armas, tore. :) Kui juba meestest juttu tuli, siis lasin jälle sõbrannal enda jaoks numbri küsida. See saab juba vaikselt harjumuseks, aga samas on nii põnev ja naljakas ka. Well, number saadud ning ka sõnumid juba vahetatud. Sõpru pole kunagi liiga palju ning kui ise oma elu huvitavaks ei tee, ei tee seda keegi. Pärast pidu olid meie kõhud tühjad ja krabasime jammist burgeri, mmm. Nii hea asi ikka !:D

Laupäevane laul !

Koju sain elu ja tervise juures. Oli küll jahe ja märg, kuid koju ma sain ja vist isegi haigeks ei jäänud. Pühapäeval, vaatasin pilte, mis olid eelmisest õhtust mu telefoni tekkinud ja meenutasin seda toredat üritust. Ma sundisin end ka natuke õppima, kuid jah- õhtul oli see kõige intensiivsem õppimise aeg. Päeval käisin emaga Lõunakas, mingis ehitusasjade poes ning pitsat söömas. Täitsa tore oli niimoodi emaga ringi jalutada. Terve õhtu otsa jõin rohelist teed, mis lõhnas nagu vihaleotusvesi ning ega ta maitse poolest ka palju alla ei jäänud. (Ma ei ütle, et ma jooksin nüüd vabal ajal vihaleotusvett, kuid teate ju sellist olukorda, kus tajudes mingit lõhna tunnete ka selle lõhnaga seotud maitset ?!) Kui ma kurtsin Merlenile oma vihaleotusveest, siis ütles ta selle peale tabavalt- see on säästuaja roheline tee. Well. See tüdruk on geniaalne.

Pühapäevane laul !


Täna oli koolipäev.. Pool päeva lasin üle, sest mul on tõsine väsimus peal ! See pole enam normaalne ja ma ei tea mis ma tegema pean. Ma olen endiselt selle prahihunniku all, millest ma eelmine nädal kirjutasin ja see väsitab mind. Ma pean end kokku võtma !! Pean, pean, pean... Aga täna tõesti ei jaksa.

Käisime Pupsuga raamatukogus. Pupsu on mu kullakallis kursaõde, kellel on imearmas poja. Tervitused Andule ! :) Laenutasime kodutööde jaoks suure kuhja raamatuid, mille meie truu punane Opel aitas mul koju toimetada. Ning kui ma neid raamatuid laenutasin, küsis laenutajatädi: "Kas me peame kaardil olevaid andmeid muutma.. Käid sa ikka ülikoolis ? On see õige ?" :D Noh, ma eeldan, et ta klikkis lihtsalt mingil valel nupul, mis viskas ette tabeli, millega kaasnes küsimus, kas ma käin ikka ülikoolis.. Kuid ajastus oli täpne ja tõesti ei ütleks, et selliseid raamatuid läheb vaja ülikoolis ! (Raamatud on aga sellised, millest ma kunagi ka paari sõnaga räägin !:D)

Nüüd aga , on kiire pesuskäiguaeg. Homme lähen Pupsuga ARKi kaasa ja koolis ka käin natuke. :)

Esmaspäevane laul !

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub