Eile oli siis see kurikuulus ja kauaoodatud naistepäev. Üsna tavaline päev oli mu jaoks. Kuid kui sain paar sõnumit oma kallitelt tuttavatelt, muutus see päev natukene erilisemaks. Üks sõnum tõi isegi pisara silma ! Võid kolm korda arvata, kelle sõnum .. Ilmselt oleksin kurb olnud, kui mu Eilne Kaaslane poleks mulle sõnumit saatnud, kuid ma olin ka kurb, et selle sain. Tuli üks pisar, sest see oli lihtsalt nii armas. Ja ma veendusin, et see mees on ilus nii seest kui ka väljast... Ja seda on ka ta naine. Neetud,

Kuigi eile päeval sai poetatud üks kuni mitu pisarat, oli eile siiski tore. Sai istutud päris kaua loengutes ja väljas oli juba pime, kui loengud lõppesid. Aga tore oli, mulle meeldib olla koolis, kus mind ümbritsevad kümned lahedad inimesed. Nad teevad nalja, mõnitavad mind ja noh, minagi üritan vahepeal lahe olla.

Mis võiks eilsest päevast meelde jääda:
*Krista: "Tead.. Kingi mulle mees.. "
Liis: "Kingin Sulle Pöialpoisi !"
Krista: "Uuu, mõnus."
Liis: " Ei, Pöialpoisist Sulle ei piisa.. "
Krista: "Aga, kust Sa tead, võibolla on Pöialpoiss väga hea mees !?"
Liis: "Läheb ise sisse w?"
*Liis: "Krista, Sa pead endale tõesti kellegi leidma.... näiteks PSÜHHIAATRI ! " (Selle peale, kui ma koguaeg ta pükstel taskute lukud lahti tegin ja käe taskusse ajasin !)
*Liis: " Jumal tänantud, et ma mees pole, sest siis oleksin ma gei. Päris kindlasti GEI !" (Selle peale, kui ma küsisin talt, et miks ta mees ei võiks olla.. )

Ja muidugi, vaatasime filmiajaloo loengus üht multikat. See oli nii hea, see oli 1930ndatest aastatest. Selleks ajaks oli juba tekkinud helifilm ja puha! ;) Õnneks tänapäeval on meil olemas selline asi nagu youtube, seega saan ma jagada teiega oma loengust saadud kogemust. Minule tõi igastahes naeratuse näole ja kummitama hakkas ka !
Vaata !
Silly Symphony- The Three Little Pigs

Ja mida head tegin ma täna?
Oh well, mitte midagi erilist. Magasin, mängisin, õppisin, käisin korra koolis ja nüüd olen jubetark. Nimelt tean ma, kuidas Wordis panna leheküljenumbreid ja teha igasuguseid asju. Ausalt, varem ma neid ei teadnud. Hahah.

Täna nägin ka üht oma sõpra. Ta käib Sõjakoolis ja puha, päris karm värk eksole? Aga nii hea oli teda üle pika aja näha ! Ta on tore poiss, kellel on hea süda. Kuigi me vägatihti ei näe, oli siiski armas näha ja lobiseda ja niisama autoga ringi sõita. Kui Sa seda peaksid lugema, siis kallid Sulle, Janno !

Mis puutub aga mu pealkirja, siis.. Eksole ma olen geniaalne ?

Lugu:
Nelly ft Tim McGraw- Over and Over again


0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub