"Heres a story of a girl
Who grew up lost and lonely
Thinking love was fairytale
And trouble was made only for me"


Eile, umbes kella seitsme ajal võis näha bussis nr 20 üht blondiini. Ta istus nukralt bussi tagaosas, kuulas muusikat ja poetas paar salajast pisarat. Tõmbas endale pähe kapuutsi, et keegi ta nutuseid silmigi ei märkaks. Ei ta ei nutnud otseselt, kuid kui ta mõtteisse jäi, valgus pisar ta põsele. Mis te arvate, kes see blondiin oli ? Jah, õigesti arvasite. Ma tean, miks ma nii õnnetu olin, kuid ikkagi oleksin pidanud rõõmust hüppama, sest ees ootas ju pidu minu kallikestega. Ja mis puutub peosse? Noh, ma ei oskagi kohe kommenteerida. Ilmselt oli hea pidu, aga mina olin lihtsalt liiga väsinud, mõtteisse vajunud ja omasin sada muud häda.

Aga. Aitab ulgumisest. Midagi peab muutuma, kuid muutused ei toimu enne, kui ma ise midagi ette ei võta. Mõnesmõttes olen ma tüdinenud olemast vaba, kuid samas nähes kõrvalt, et ega paarikeste elu ka alati nii roosiline pole, siis.. Ei ma pole õnnelik, vaid pigem rahul, et mul selliseid muresid pole.. Küll kunagi on minu aeg. Hetkel aga manan näole naeratuse ja väidan, et kõik on korras. Kui hästi läheb, hakkan seda lõpuks ka ise uskuma. Nüüd aga tõmban ma oma akende ette kardinad, sest see päike juba segab mind, ning hakkan õppima. Mul on niiiiiiiiiiiiiiii palju õppida ! Õhtul aga lähen sõbrannadega välja, loodame, et ma täna nii väsinud pole ja suudan ikka tegeleda ka oma lemmiktegevusega- tantsimisega. Ja kes teab, ehk ma ei peagi enam naeratust vaid teesklema, vaid saan olla siiralt õnnelik. :) After all, on pisiasjad ju need, mis loovad tõelise õnnetunde, sellise, mis tuleb südamest ja on hinges. Alati.

Filmisoovitus : Dr Horrible's Sing-Along Blog
Lihtsalt, see on hea film, hea soundtrackiga. Dr Horrible'i mängib Neil Patrick Harris, mees kes on lihtsalt awesome ja legen..wait for it..dary. Kõik, kes on näinud seriaali How I Met Your Mother, teavad kellest on juttu. Aga mulle meeldis see film ja ma julgen seda ka teistele soovitada ! Filmis oli paar lugu, mis mu tähelepanu võitsid. Jagan neid ka teiega.
Neil Patrick Harris- A Brand New Day
Felicia Day- Penny's song
Nathan Fillion- Everyone's a Hero
Neil Patrick Harris & Felicia Day- My Eyes

Laulusoovitus: Andain- Time


0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub