Mul on erinevad inimesed, kellega teen pidusid. Iga seltskonnaga on pidu veidike erinev, isemoodi. Eile olin koos oma sõbrannadega, kellega ma olen koos kasvanud. Nendega on koos tehtud loendamatuil arvul pidusid, lollusi, nalju ja muidugi pilte . No kas pole siis rumalus istuda iga nädalavahetus Tartu Laululaval ja juua viin + Hustler ? No ikka on küll, aga me olime häbiväärselt noored ja ega mõistus polnud ju omateha. Vahepeal on aga palju juhtunud, sest elu teeb oma trikke ja mingiks ajaks ma kaotasin nad. Kuid eile sai koos üle vägapika aja tehtud üks korralik pidu. Ja see oli legen...wait for it.. DARY ! Ma olen väga rahul. Ma ausalt igatsesin meie pidusid. Meil on alati tore olnud ja nii oli ka eile.

Ja nüüd natuke ka klubist. Käisime CT-s ja peole jõudsime enne 1-e veidike ja pidu oli nii hea. Palju inimesi, palju tuttavaid, hea muusika. Kohe jooksime lavale ja tantsisime seal natuke, siis püüdsime kinni fotograafi ja saime oma klubipildi. Siis aga hakkas meie seltskond laiali pudenema kodude poole. Mina aga ei tahtnud nii vara peolt ära. Ja siin tulevad mängu mu kaks superpeoloomast kursaõde, kellega veetsin ülejäänud õhtu. Koos tantsisime ja naersime ja siis tantsisime kuni klubi kinni pandi. Hea meelega oleks tantsinud veel edasi, sest muusika oli niiii hea. Lõpuks olid nad nii armsad ka, et viisid mind koju ! Uuuh, mulle meeldis sõbranna auto- nii suur ja avar ja mõnus !:D

Ja miks oli veel pidu nii hea ? Noh, mind kutsuti tantsima ja mulle öeldi, et ma olen ideaalne naine! Imelik, tavaliselt ma saadan kohe sellised mehed kus see ja teine, kuid seekord ma mõtlesin, et ma lubasin muutust, eks ma siis muutungi veidike sõbralikumaks. Vähemalt eile tegin natukene algust. Ja siis oli veel üks poiss, kes kutsus meid kõiki koos tantsima. Oh well, iga mehe unistus- 3 naist ja tema, eksole? Aga miks ma temaga tantsima tahtsin minna oli see, et ta oli nii armas. See kuidas ta ütles: " Ma olen end täna juba piisavalt alandanud. Kas te palun tuleksite nüüd minuga tantsima?", oli minu arvates superarmas. Ja see pole veel kõik ! Mulle kingiti roos eile klubis ! Kinkijaks oli üks valge särgiga salapärane ja väga armas poiss. Kahjuks me rohkem väga ei suhelnudki, lihtsalt mina särasin peo lõpuni ja piilusin silmanurgast oma lillepoissi. Ja sellel roosil oli isegi lille lõhn juures !

Praegu vaatan seda roosi oma laual ja mul on jälle naeratus näol. Üks lill või esialgu tähtsusetuna tunduv sõna võib muuta palju, ning panna sind tundma end erilisena. Kasvõi ainult hetkeks, kuid just pisiasjad on need mis omavad tähtsust.

Aitäh Teile, kes Te muutsite eilse eriliseks, aitasite põgeneda murede eest ja tõite kaasa naeratuse ja naeru, südamest.

Laulusoovitus: Lighthouse Family- High(Forever You and Me )

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub