See tunne oli põrgulikult hea..

tundes kirge, ma kaotasin pea..

Vaid soovisin, et kestaks see..

veel ja veel ja veel..


Ma andusin Su soojadele kätele..

Ma andusin Su pehmetele huultele..

Ma andusin.. ja Sa võtsid mind..

Sel hetkel taipasin- ma vajan just Sind..


Lõppes tormine öö ja algas päev..

Ei teadnud kas Sind enam näen..

Ei teadnud mida minust nüüd Sa arvad..

Ei teadnud, kas mind üldsegi Sa mäletad..


Ei teadnud, kas kunagi see kordub veel..

Kas kunagi koos veel kõnnime metsateel

Kas me kiretormis kaotaksime veel pea?

Kas see tunne oleks sama tugev, sama hea?


Krista,

7. 07. 2009


Kes teab, see teab.

Kes oli seal, see oli.

Kes hoolis, see hoolis.

Kes tundis, see tundis.

Kes igatseb, see igatseb.

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub