Eile oli esmaspäev, mis algas piduselt. Kõigepealt oli muidugi koolis ka vaja olla ja igasugu põnevaid asju teha. Nimelt meil oli kalade praktikum, jah päris kaladega. Pidime ära tundma räime, kilu ja soomuslesta. Arvate küll, et ah, kerge ju ! Kuid tegelikult kõik nii kerge ikka pole ja päris huvitavaid asju sai teada. Näiteks kas te teadsite, et lestal on pea taga koht, kust kõik elutegevuse jäägid välja tulevad ? Mina ei teadnud, mina otsisin seda kohta hoopis kuskilt sealt saba poolt.. Ning kas te teadsite, et räim muudab oma värvust, kui ta liigub erinevat värvi taimede vms vahel ? Igastahes, oli päris põnev ja kohati tekkis tunne, et ma peaks neid asju juba kooliajast teadma, kuid miskipärast tundus see kõik uue informatsioonina. Ülikoolis saab targaks ! Nalja saab ka, sest nende kaladega sai nalja ka tehtud. Vahepeal tõesti tundub, et meie koht ongi lasteaias ! ;)

Viimasesse loengusse ma aga ei läinud, sest kiirustasin koju end korda tegema. Õhtul oli mu kalli kursaõe sünnipäev, kellele kinkisime seksika seksika asja! ;) Istusime tema juures, sõime kõike head ja paremat, tegime väiksed kokteilid, paitasime kassi, tegime pilte, tantsisime, vaatasime Triinukese viie aasta tagust tantsuvideot ja tegime nalja, nalja ja veelkord nalja ! Mul oli ülemõistuse tore õhtu ja need tüdrukud on nii toredad. Mul pole sõnu, naerda sai nii, et kõhulihased on valusad ! Tänud tüdrukud :P
" .... Mis vaevab Sinu südant..?" "Süda... Läigib"

Eilse meenutuseks ! See suurepärane tants jääb mulle aastateks meelde ! Tahaks seda küll uuesti näha, kuid kui ma nüüd kuulan Barbie laulu, tuleb see video mulle niigi silmade ette. Huumor ! Aga kuna videot mul pole, siis siia ainult laul. ;)
Aqua- Barbie Girl

Täna aga olen terve päev olnud lihtsalt. Ärkasin juba hommikul vara, kuid midagi väga asjalikku teinud polegi. Kell kiirustab ka kuhugi meeleheitlikult ja käes on aeg et minna kooli. Kaheks tunniks kooli ? Mõttetu !

Kardinaid pole ma veel akende eest tirinud, kuid tunnen et päike on soe. Kuid kas ka tegelikult soe on seda saan ma kohekohe teada. Juba kevadest kevadesse kehtib minu jaoks lause:
Üksinda on külm, ka siis kui päike paistab. Ja nii on. Minu jaoks vähemalt. Kui lasta päikesel oma südamesse tungida oleks võib-olla ka üksinda võimalik tajuda soojust, kuid ilmselt pole ma selleks veel valmis...

Hetkel aga, kena päeva !

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub