Mu hommik algas juba kell 6, kui ma avasin oma silmad. Üle väga pika aja tuli jälle 8ks kooli minna, see on lihtsalt ebainimlik! Aga üles ma sain ja kooli ma läksin. Esimeses loengus mõtlesin küll, et silmad poolavatuna ehk elan selle kaks tundi üle kuid seejärel tadaaa Krista. Kuid siis tuli kuskil nähtamatu energiaboost ja hea tuju. Loengupidaja oli selline vahva tädike, natuke totu, ei osanud isegi telekat käima panna, kuid meile tegi see vaid nalja. :D Terve järgnev loeng saigi naerdud ja nilbet juttu aetud ja veelkord naerdud. Mulle nii meeldis, aitäh vahva loengu eest! ;)

Tänase loengu laul (Mina ei vastuta kui see Teid kummitama hakkab !)

Nüüd olen ma kodus ja sõin kõhu mõnusalt täis. Pikutan hetkel voodis, kuid mul on siiski veel energiat. Varsti hüppan voodist püsti ja koristan veidi puhtamaks oma laua ja hakkaks homset tegevuskonspekti meisterdama. Homme on ju praktikapäev, milleks peab ette valmistuma. Ja ka oma iluuni tuleb korralikult ära magada.

Ma armastan muusikat ja mul pole üht kindlat lemmiklaulu. Küll on aga mul terve pleilisti jagu laule, mida võiksin kuulata hommikust õhtuni ja õhtust hommikuni. Üks sellistest lauludest, mida kuulan repiidil on : Major Lazer ft Nina Sky & Ricky Blaze- Keep It Goin' Louder


Täna on topeltrõõmus päev !
Mu kallil kursaõel on täna sünnipäev, palju õnne, mu kallis Triinuke! :):*
Ja mu teine kursaõde sai täna tütre, palju õnne Prita ! :)



3 comments:

Tegelikult olen ma jätkuvalt süüta, süütu ja süüdimatu. Scouts honor.

Seda ma usun, et Sa süüdimatu oled, teistes asjades ära tule mulle valetama ! ;)
I know everything ! ;)

Ja Mellu, BANGG BANG !! :D:D:D

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub