Üks hetk, üks sõna, üks lause.

Kaks osapoolt, kaks arvamust.
Kus tuli sisse viga, mis sai saatuslikuks?
Ammused mahasurutud tunded?
Valestimõistmine ?
Vihastamine?
Mis juhtus?
Ma olen segaduses.
Miks läks kõik nii nagu läks?
Kust sai alguse tüli?
Hea, et ma ei teadnudki, et tüli on majas.
Ma tean oma vigu, aga ma ei teadnud, et need vead on nii rängad.
Aga ma olen kurb.
Ma luban endale hetke olla kurb, sest kõik on kuidagi segamini.
Miski pole enam nii nagu see oli varem.
Kahju on.
Aga ilmselt tunnen vaid mina nii.

Kui ma ennem sain aru, siis nüüd ma enam ei saa aru...
Ausalt ei saa aru.

Tuleb pisar..
teine..
kolmas..
Käib ukseklõps..
Ruttu kuivatan silmad..
Kostub hääl, mida pole kuulnud terve suve..
Küsib, mis juhtus?
Vastus, ei midagi ma olen vist külmetunud, kurk on valus..
Jah just, ma olen külmetunud.
Lihtsalt suurepärane vabandus mu kurbusele.
Ma olen külmetunud.

"The only way to have a friend is to be one." Ralph Waldo Emerson
Ilmselt mina ei olnud piisavalt sõbranna, et väärida sõbrannat. Minu viga.

"Friends are always friends no matter how far you have to travel back in time. If you have memories together, there is always a piece of your friendship inside your heart."
---Kellie O'Connor

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub