Mis ma öelda oskan kui vaid, andke andeks mu laiskus.

Mitte, et mul poleks aega kirjutada, lihtsalt pigem, ma ei viitsi.
Ega, see mitteviitsimine pole seotud ainult kirjutamisega.. Ma ei viitsi koristada, ma ei iitsi süüa teha, ma ei viitsi süüa, ma lihtsalt EI VIITSI. Jah olengi laiskvorst, mis siis.

Kui ma millalgi siin kirjutasin, mis minuga augustis juhtunud on, unustasin mainida, et elasin üle tormi. Jah 8ndal augustil tabas tervet Eestit torm, mina sattusin sellel ajal just poole koduteepeal olema, kui pilved liikusid kohutava kiirusega ja tulid liiva-kivikeerised. Tuul oli metsikult tugev, murdusid puud ja vihm peksis valusalt ning taevas sähvisid koguaeg välgupoisid. Muidugi tekitas see torm palju kahju, kuid mulle see meeldis. See oli minu jaoks elamus, millest ma sain adrenaliinilaksu mitmeks päevaks. Mmm.

Hiljuti käisin külas oma lemmikutel. Andreas sai 8 kuuseks!:) Tähistasime seda väikese joogi, sauna, seltskonna ja koogiga. Mmmõnus !:P

Hiljuti läksin ka oma emaga tülli. Oeh, ma arvan, et ega ma enne sellest üle ei saagi, kui ma kõik endast välja kirjutan. Aga hetkel, ei taha ma sellele naisele mõelda.

Ja eelmine nädal oli klubimaraton. 3 päeva järjest. Peale teist klubitamist käisin veel tööl ka. Ja õhtul kohe peole. Oijumal, mu jalad olid niiiiiiiiiii valusad.

Üksõhtu käisin sõbraga kinos, vaatamas Palgasõdureid. No pole küll väga mu lemmikfilmiga tegemist, kuid hea film oli. Tekst oli kohati päri hea ja päris mitmelgi korral tuli naeratus me näole. Aga kinos oli jube külm. Mul oli veel terve öö ka kinokülmus sees.

Aga, ma tean, et ma unustasin midagi oma augustist, aga sorry. Ma ei viitsi.

MUSI

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub