..

Tegelikult oli see pigem juba nagu teine päev, kuid kuna ma võtsin eile endale vabaduse aktusele mitte minna ja veeta see teiste inimestega, siis oli täna esimene koolipäev. Nägin eile ühte inimest, keda pole näinud päris kaua. Jubehea oli ikka teda näha. :) Aga tulles tagasi kooli juurde, siis pole harjunud nii kaua koolis istuma ja koju sain alles 18.15. Enne koju jõudmist põikasin kiirelt raamatukogust läbi ja krabasin endale viimase kohustusliku raamatu. Täiesti ulmeline, kui kiirelt need raamatud otsa saavad ! Aga kui kõrvale jätta, et mul oli nii halb olla, oli see täitsa asjalik ja mõtlema panev koolipäev.

Täna oli ka dieedipäev ja seda kahel põhjusel. Esiteks koolis lihtsalt polnud süüa. Automaadist oleks saanud osta krõpsu ja mingit muud sellelaadset asja, aga ma ei suutnud neid asju nähagi. Oleks tahtnud midagi head ja sooja süüa. Teine põhjus aga see, et ilmselt sõnusin ma eile selle külmetuse värgiga midagi ära ja nüüd see käes ongi, et Krista on haige. Ja päriselt haige. Mul on palavik ja valutan igaltpoolt, neelata ei saa ja silmad oleks nagu udu sees. Fun fun fun, just the thing I need right now.

Helistasin poolel koolipäeval isale, et äkki käiks apteegis ja tooks mulle midagi, mis mu valu leevendab, aga tema oli hoopis maal. Ja ütles, et ostis kana, ma võiks teha oma kana-tatra-köögivilja värki. No pagan, ta teadis, et mul kool lõppeb alles kell 6, aga muidugi ütlesin, et ma siis teen ja vastutasuks nõudsin maalt värsket piparmünti.

Kui ma siis koju sain, hakkasin kohe kokkama, sest mul endal tahtis ka pildi juba taskusse visata... 19.30 ja mu toit oli valmis, tegin veel tomati-kurgi salatit ka. Et ka oma kõhtu midagi saada, pidin taluma meeletuid valusid, sest mu neetud kurk on nii valus. Tegelikult ma ei saagi enam aru, mis on valus, kas lümfisõlmed, mandlid või hoopis mingi muu asi.

Mul on teile veel kirjutada oma sünnipäevapidudest, headest ja halbadest üllatustest ja veel mõnest asjast, aga ma teen seda hiljem, sest ma hetkel lihtsalt ei jaksa.

Mõned mõtted, mis täna ülikoolis värskendatud said:
Tervis on see, kui tunned ennast udusulena !
Terves kehas, terve vaim.
Kõik on mõtlemises kinni. Ja nii ongi.
Kui sa pidu paned, teed sa seda tegelikult koos oma järglastega !
Ilu-uni on need tunnid, mis sa magad enne 12 ja ülejäänud aeg on vajalik kehale taastumiseks.
Kui usute palvetesse, palvetage et inimesed leiaksid endas jõu muutuda. Muutes ennast, muudad maailma.

Ja nüüd ootan ma ikka veel oma piparmünditeed ja siis ruttu tuduländi, ma olen kurnatud ja homme on jälle koolipäev.

Sest need mehed on legendid.. Laul.

2 comments:

Allergia kooli vastu.

Ilmselgelt, tõsisem vorm kohe.

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub