Käisin koolis ja tegin putukate järeltööd. Huvitav, kas järeltööl on ka järeltöö ? Igastahes oli see totaalne kaos. Ma tundsin ära ainult liblikad.

Pärast tööd oli IT tund, mis päris vahva, sain natuke targemaks.

Ja siis tuleb päeva mõnusaim osa, läksime Liisuga poest läbi, ostsime siidrid ja läksime Pirole. Jah, kevad on käes, Pirogovi park tudengeid täis, elu käib ! Ka meie avasime oma kevadhooaja. Pärast Piro jalutasime poodi, kus proovisime vist läbi kõik päikeseprillid, kuid neid õigeid ikka polnud. Ainuke asi mis ma endale ostsin on aroomilamp. Jah mu tuba on hetkel nagu puuviljaaed ja mulle meeldib see !

See shoppamine tekitas meile isu krõbekartulite ja kananuudlite järgi, mmm. Ja jalad kandsid meid Pange (üks parimaid Hiina restosid.) Istusime, sõime vürtsikaid toite, lobisesime. Ilmselt just seda vürtsi mu keha vajaski, sest tunnen end palju energilisemalt, kui varem.

Seejärel jalutasime Botaanikaaeda mõttega, et ehk ma saaksin algust teha oma linnuvaatlusega. Valisin oma linnuks Sinikael- Pardi, kuid parte seal polnud. Olid vaid kajakad, kes lendasid puu otsa oma loomulikke vajadusi rahuldama. Olid tiigikaldal teod. Puu otsas askeldas üks pika terava nokaga linnuke. Teise puu otsas sabistas kuldnokk ning laulis teiste lindude laule.

Jalutasime Botaanikaaias terve ringi, ning seejärel oli aeg koju naasta, sest Botaanikaaeda hakati sulgema. Aga ilus oli näha värvilisi lilli ja linnukeste kevadisi askeldamisi.

Nüüd aga sean selga jooksuriided ja lähen vaatan kas õnnestub natuke liigutada end. See hiina toit tuleb nüüd maha joosta.

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub