...Möödus laisklemise tähe all. Veidike kooli, veidi praktikat, natuke tervislik, palju ebatervislik ja la-la-LAISKUS !!!

Jõudsin eelmine nädal ka esimest korda jooksma. Well, superlahe oli joosta pimedas ja udu sees, kui seda mis ma tegin saab tegelikult ka jooksmiseks nimetada. Paar sammu jooksin oli kops koos ka, ning oli vaja teha puhkepaus. Toomemäe mänguväljakul tegin ka paar kiiremat tantsuliigutust. Mis teha, kui mp3-s olev muusika lihtsalt tekitab tuju kohe tantsida ! Neil kes seda nägid, oli arvatavasti naljakas. Aga kuna oli pime, siis tõmbasin kapuutsi pähe ja jooksin kerge pepuliigutamisega minema.

Muuseumis käisin ka, zooloogiamuuseumis.

Ja kui aus olla siis ma väga rohkem ei mäleta, mis toimus esmaspäev- teisipäev-kolmapäev-neljapäev.

Aa neljapäev valmistusin praktikaks, kus tegime mingit etendust ja ma suutsin natuke käkki keerata, aga tegelikult läks väga hästi ja lapsed olid vaimustuses ! Ja see ju ongi peamine :)

Peale praksi käisin oma parimaga Sirtsuga jalutamas, jalutasime, nautisime kevadet. Siis ostsime kalapalle tomatikastmes (njämmmmm !!!) ja jäätist, ning läksime sõbranna juurde kohvitama. Ma Armastan Katsi uut kohvimasinat !! See teeb niihead kohvi(isegi see esimene tass kohvi, mis oli pigem nagu piim kohviga, oli väga hea:D!!). Tegime plaane õhtuks, ning asi otsustatud. Liigutasime pepud kodupoole klubiriideid otsima.

Õhtul tegime tüdrukutega ja poistega pidu ! Enne olime spontaansed ja tegime kerged hotshoti ringid- Agnes, kohv, vahukoor, banaanijäätis. Jubehead. Ainult, kahju et me purju ei jäänud. Edasi läksime Illukasse, kus oli mingi hiphopi pidu.. Ja noh, ma veendusin, et ma pole ikka enam see tsikk, kes suudab terve pidu hiphopi järgi tantsida. Ma pole kunagi väga hiphop olnud, kuid siiski lootsin, et äkki, äkki ma olen muutunud ! Aga noh, kus sa sellega, olen ikka veel tulihingeline klubimuusika ja träna austaja. Aga peost, no mõne jaoks lõppes pidu väga hästi:D Osad aga läksid peolt palju varem ära ja siirdusid Yamyammi(mmm, burks !)Peol olid mõned tuttavad, sellised teistmoodi tuttavad, keda nt CTst ei leia väga tihti. Sain võõralt poisilt ühe põsemusi, mis oli megaarmas. Ja see poiss oli ka megaarmas !

Laupäeval ravisin ma oma kõrvu tränaga. Sain eelmine õhtu vist hiphopi üledoosi ja seega vajasin kiiret ravi. Aken lahti, et kevad tuppa saaks, arvutile kõlarid taha ja pulsradio põhja. Oi, naabritädid pildusid mu aknasse tapvaid nooli, kuid andke andeks, kui kass kodust ära (suur suuur kass- mu isa ja vanaema) on hiirel (minul:D) pidu ju ! Põletasin ka küünlaid ja viirukeid ja jõin kohvi. Palju kohvi. Tantsisin ringi, mängisin, vingusin, kui palju mul õppida on ja tantsisin veel natuke. Ja jube väsitav oli.

Õhtul aga olin kodune, jea I know, mina ja laupäeval kodus? Kurb aga tõsi, läksin juba vara magama ka. Pühapäev oli samasugune trallitamine nagu laupäev, ilmselgelt oli mind tabanud energiaboost, kahjuks mitte selline, mis mind õppima oleks sundinud.


Täna oli koolipäev, vaevaline oli ta. Ja käisin jooksmas ka. Jooksime Sirtsuga mööda treppe ja sildu ja vallutasime terve Toomemäe. Panime muusika kõvasti mängima ja venitasime ja lõdvestasime ja painutasime, ning seejärel jooksime veel natuke. Me ei jooksnud väga kaua, kuid me oleme algajad, küll me areneme ! Kui koju jooksin, siis kodus tegin käbe veel mõned kõhulihased, mis tulid megavaevaliselt. Noh, ma olin nagu vedel sült. Jah just selline sulama hakanud ja veniv ja ... . Ja sült ei jõua elusees kõhulihaseid teha.


Aga tegin endale sidrunivett ja hakkasin õppima satikaid. Homme töö ja no pagan, ei oska ju. Ei ole normaalne, et peame teadma niipalju erinevaid tegelasi. Ja kui vaid teaks, milliseid täpselt tuleb teada, oleks asi lihtsam, kuid ei. Tuubi tuimalt pähe kõik. Eks ma pingutan edasi veel natuke, enne kui öö mu murrab.

Ninasarvpõrnikas.

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub