...Ning seega lisan siia väljendid kuidas mu blogi leitakse, kuna see tundub olevat saanud uueks trendiks blogimaastikul.

Märtsikuu statistika :

25.00% "ott leplandiga" (Noh, kena noormees, ma olen ka tema kohta netis surfanud:D)

16.67% kummikommiprintsess.blogspot.com (urrr. )

16.67% vabad ja vallatud (Tulge, tulge kõik vabad ja vallatud mu blogisse !! Ootan teid !:D)

16.67% nukumaja stiilika pildid (No neid pilte, ma arvan, et te minu blogist ei leia.... )

8.33% olen tänulik (Oled tänulik mulle (A)? )

8.33% "lovely boyz" "broken heart" (Ma polegi vist ainuke, kes seda laulu fännab :D)
8.33% aga miks sarv orkut ( Mis sarv ?:S:D)


Kohad, kust mind jälgitakse:

82.80% Tartu Tartumaa Estonia

3.80% Elva Tartumaa Estonia

3.00% Tallinn Harjumaa Estonia

2.00% Liverpool Liverpool United Kingdom

1.60% Sandnes Rogaland Norway

1.40% Stockholm Stockholms Lan Sweden

0.80% Luxembourg

0.60% Valga Valgamaa Estonia

0.60% Paide Järvamaa Estonia

0.40% Sihva Valgamaa Estonia

0.40% Räpina Põlvamaa Estonia

0.40% Istanbul Istanbul Turkey

0.20% Helsinki Southern Finland Finland

0.20% Nijverdal Overijssel Netherlands

0.20% Viljandi Viljandimaa Estonia

0.20% Pärnu Pärnumaa Estonia

0.20% Võru Võrumaa Estonia

0.20% Põlva Põlvamaa Estonia

0.20% Pala Jõgevamaa Estonia

0.20% Aberdeen Aberdeen City United Kingdom

0.20% (Just niipalju on mind vaadatud kohast, mis pole veel maailmakaardile kantud !!:D)

0.20% Beverly Hills California United States

0.20% Tõrvandi Tartumaa Estonia


Well, statistikat oleks veel palju võimalik siin välja tuua, kuid seda kõike ma tegema ei hakka. Aga vaadake nüüd ja tundke end ära ! ;)


3 comments:

Mulle tundub, et sulle statistika lehe andmine oli nagu näljasele leiva...

Ja ma jagasin seda leivatükki ka teiste näljastega, kes omakorda andsid ivakese veel nõrgematele ja näljasematele...

Nice! Top 5-s olen sees lol! minuga v6iks ka keegi seda leiavtykki jagada hint hint :D

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub