Pea kinni, varas !! Ja anna tagasi mu Tuju !!


Täna oli suht lebo päev, again. Käisin saunas ja mõnulesin. Tulin koju sõin peaaegu terve Pomelo ära. Mm, see on superhea puuvili (?). Tegelikult ma ei teagi, mis ta otseselt on, kuid ta on greibi ja mingi muu asja ristsugutis. Ja jubemaitsev on. Sellise õrna greibi maitsega. Kui ma saaksin ka olla sellises kohas, kus on nii palju Pomelosid, oleksin ma paradiisis !

Nii, aga kuna ma tahan nii ennast kui ka teid harida, siis Google aitab alati.

The pomelo (Citrus maxima or Citrus grandis) is a citrus fruit native to South East Asia. It is usually pale green to yellow when ripe, with sweet white (or, more rarely, pink or red) flesh and very thick pudgy rind. It is the largest citrus fruit, 15–25 cm in diameter,[1] and usually weighing 1–2 kg. Other spellings for pomelo include pummelo, and pommelo, and other names include Chinese grapefruit, jabong, lusho fruit,pompelmous,[2] Papanas, and shaddock.[3]

Nii, keda hakkas huvitama, siis külastage: http://en.wikipedia.org/wiki/Pomelo Seal on pikemalt kirjas. Üldiselt soovitan soojalt maitsta, sest tegemist on ühe maitsvaima tsitruselisega, mida ma eales söönud olen. Paljud räägivad, et Pomelo on parim detsembris, kui on see põhi tsitruseliste hooaeg, kuid see on ka praegu väga maitsev. :)

Ja siis ma magasin pool päeva iluund. Nägin unenägu, mis on liiga sürr, et sellest pikemalt kirjutada. Ja siis käisin jalutamas, nautisin head muusikat ning kevadõhtut.

Kuid kui ma tagasi koju jõudsin oli tuju kadunud. No ma ei tea, läinud, mis läinud. Kus on tuju, kus on tuju ? Aeee... Üks mu sõber ütles, et nägi mu tuju rentslis vedelemas, well kas peaksin teda otsima minema ?

Tuju tegelikult ilmselt magab juba, sest 5 tunni pärast peab ta asjalik olema. Minagi peaksin magama. Hommikul lähen Pupsuga Pealinna avastama. Eks ma kirjutan meie seiklemistest täpsemalt, kui elusatena ja tervetena Tartusse tagasi saame.

Aga magusaid unenägusid. :)

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub