Niiiii, täna oli suppertore päev ! Ja kogu selle toredusehunniku võlgnen ma oma kaunile reisikaaslannale- Pupsule ! (K)


Hommik, 5:16 äratus, kuid ärkasin juba 2 minutit enne kella. Olin saanud vähe magada ja olin ilmselgelt naljakas tujus. tere öö vähkresin unetuna ent uimasena voodis. Uni tuli ehk alles kahe ajal öösel. Hommikune aeg kulus riidessepanekule, kohvi joomisele ja meikimisele. Jah, ei saa ju Pealinna minna meigita. Hull peast !

Enne kui arugi sain oli kell juba 6 läbi veidi. Panin käbe salli kaela ja mantli õlgadele, ning läksin õue. Just sel hetkel sõitis ka Pupsu oma punasel Ratsul mu hoovi, ning otsisime Ratsule parkimiskoha. Kuna ma elan raudteejaama juures, siis oli ideaalne jätta Ratsu minu juurde, kuniks tsikid Pealinna kirevat elu mekkima lähevad. Hommikust õhtuni on mul kodus nagunii olemas verekoer, kes lõriseb kõigiga. Temale lugesin sõnad peale, et ta kellelgi Ratsule paha ei laseks teha.

Seadsime oma sammud Raudteejaama poole, kus ootas meid juba Rong. Olime end harjutanud juba mõttega, et meie reis Tallinna möödub esimeses klassis, kus on puhet, lauad, wifi ning nahkistmed. Meie üllatuseks oli aga esimene klass rahast täis. Otsustasime ikka korra vaadata, ehk on seal kohti, ning seadime sammus esimese klassi vagunisse. Seal oli nii mõnigi tuttav/ kuulus nägu. Üks kuulsus müksas mind kogemata, kuid siis ma veel ei teadnud, et ta kuulsus on. Mõtlesin, et teen paar kurjemat häält, kuid kui märkasin, et see on täitsa kuulus meesterahvas, kes pealegi nii viisakalt vabandas mu ees, vastasin vaid naeratades: "Ei ole midagi !"( Vms, kes seda enam mäletab.). Pealegi, Härra oli peaaegu kogu meie videosalvestiste, mis me reisi jooksul filmisime, põhiteemaks ! Ma ei pese never ever oma kätt enam.. Või siis mantlit .

Nii hommikumüks kirjas, seadsime sammud tagasi teise klassi, kus me esialgu torisesime. Vagun oli külm, aknad olid peaaegu et jääs, puudus wifi ja ka lauaks oli mu põlvedele asetatud roheline mapp või siis Pupsu roosa arvuti. Torisesime, mis me torisesime, kuid varsti võtsime välja digika ja hakkasime pilte tegema. Tegime naljapilte, tegime tõsiseid pilte ja igasuguseid pilte tegime ! Teel Tallinnasse tegime ära ka oma homse praktikapäeva konspekti. Krista kilkas üle vaguni ja Pupsu tundis häbi mu pärast, kuid ta armastab mind liiga palju ja andestas mulle !;)

Ka Härra Kuulsus tuli teise klassi, ning terve ta reis möödus meiega samas vagunis. Ta lobises kellegi oma tuttavaga ja meie Pupsuga tegime videod, kus pidime jagama oma emotsioone, et Härraga Müksuga ühes vagunis oleme. Te peaksite neid videosid nägema, sest me oleme nagu 2 nightchati tsikki !:D Pups, me peame vist eriala vahetama ! :D. Rongis olid meil ka meigipausid, söögipausid(mille tagajärjel on mu koti põhi kaetud küpsisepuruga ning kamps haiseb peekoni järgi. Fuh.) ja muidugi poseerimised. Kuulasime mu mp3st muusikat ja tekitasime endale tuju.

Aga ma polegi veel öelnud, miks me selle reisi üldse ette võtsime. Me läksime Tallinnasse, et otsida materjale oma seminaritöö jaoks.

Enne, kui arugi saime olime juba Balti Jaamas. Ja meie ringreis võis alata. Kõigepealt seadsime sammud Vabaduse väljakule, kus nautisime hommikupäikest ning tegime vallatuid pilte. Ka raekojaplatsis sai paar klõpsu tehtud. Nüüd aga suundusime otsima Keskraamatukogu, mis oli sealsamas ! Kujutate ette meie rõõmu, et me suutsime selle üles leida. Kuna kell polnud veel 10, siis oli ramps kinni ja me otsustasime ka Teadusraamatukogu üles otsida. Muidugi tegime me jubeda ringi ! Kuna me olime enda arvates totally lost, siis mõtlesime, et ehk on asi meie tühjades kõhtudes. Kuna Hessburger oli esimene koht, mis meiel silma jäi, siis sinna seadsimegi oma sammud...

Tallinna tripp oli megalahe, aga avastasin kahjuks pea kuu aega hiljem, et polegi seda postitust avaldanud. Eks muidugi on veel palju põhjapanevaid ja huvitavaid detaile, mis sellest reisist rääkimata jäi. Aga las ta siis olla, olengi saladuslik neiu. ;)

Mul on meeles, et tooõhtu käisin jooksmas ka veel:D
Nii tubli olengi !

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub