Veel viimased mõnikümmend minutit on mardilaupäev ja mul on hea meel, et leidub inimesi, kes hoiavad elus traditsioone. Nad tõmbavad selga oma kõige koledamad riided ja jooksevad läbi selle jäise vihma ühe ukse tagant teise, kolmanda ja neljanda taha. No on alles viitsimist. Isegi mäkk draivinni jõudsid nad ja hakkasid laulma. Kas nad ka endale burgeri välja laulsid, seda ei tea.

Ilmselt oleks ka mina tahtnud täna santima minna ja viljaõnne ja muud õnne jagada, kuid minu koolipäev kestis 10-22. Ah, et miks 12tunnine koolipäev... Noh, rühmatööd on toredad asjad, ütleme nii.
Praegu tuigun siin arvuti taga, seltsiks veel köitmata raamat, mille tähtaeg on homme (See sama tore rühmatöö, mille jaoks kõik oma initsiatiivi üles näitavad) ja analüüs, mille tähtaeg kukub 00:00.. Kohvivesi kees just ära ja ega ma teile ka rohkem midagi kirjutada ei viitsi. Ütlen vaid, et ma olen väsinud, jõuetu ja mul on megakülm.


0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub