Kruiisimas käidud, viimane puhkusenädal täiesti ära pidutsetud (6 päeva järjest, teeb oma töö). Nädal aega koolis käidud ja nüüd ees, pikk pikk praktika.


Ega ma ilmselt siia blogisse väga ei jõua kuna mul on kohustus täita ka praktikablogi..
Aga miks ma täna sammud ka oma nunnusse blogisse seadsin peitub Kroonikas, mis ütles mulle täpselt need sõnad, mida ma vajasin.

Neitsi 23. august - 23. september
Su ellu on saabumas selgus. Julgus ja enesekindlus. Julgustus ja rahuldus. Kui sa seda veel ei tunne, peaksid
järele mõtlema, mis takistab neid sinu ellu tulemast. Sul on lootusrikkad väljavaated. Pinge annab järele.
Usalda seda – ja usalda ennast. Ignoreeri hirmu ja jälgi märke, mis valgustavad su teed

ja nüüd aitab naljast, käed liimiseks ja vaim valmis..
Ega lapsed homme ise endale tarkust jagama ei hakkaks.

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub