..algab homme...
Ma lähen kruiisima, vaatan üle,mis toimub Rootsis.
Mul on selle reisi suhtes küll paha eelaimdus, aga see on ilmselt vaid minu ettekujutus..
Ma tunnen, et ma vajan seda nädalavahetust, kus ma olen eemal intriigidest ja inimestest, kes teevad mu südamele liiga.. Ja teenijanna ametist.
Terve jaanuar on möödunud ja ma pole saanud tegeleda ei iseenda ega ka kooliasjadega.. Kuhu kaob aeg nii ruttu?

Minus on nii palju kirjutamata tundeid ja mõtteid, et ei tea millest kirjutada ja mis kirjutamata jätta.. Hetkel valitseb minus pettumus.. Ma olen pettunud ühes noormehes, kellest ma ootasin midagi enamat. Ta oli super ja iga naise unelmate mees, kuid mida rohkem ma teda tundma olen õppinud, seda enam ma pettun.. Ei ta on endiselt hea ja armas, kuid külm lausa vastik vähemalt minu suhtes. Ma ei saa midagi teha, etma pole selline nagu tema jumaldatud perenaine .. Ta pole midagi muud,kui vaid sülekoer, kellele võidakse anda valus hoop ja ta tuleb roomates sinu juurde tagasi. Ei, mina pole kellelegi kallale läinud, kuid tema.. Teda koheldakse nagu krantsi ja mis teeb tema? Tõmbab saba jalgade vahele ja longib lepitust otsima.. Ma ei salli kui inimestega
mängitakse. Ma ei salli kui inimesed teesklevad. Miks sa annad kellelegi lootust kui seda lootust tegelikult ju ei eksisteeri? Ja Sellepärast ma Temas pettusingi, ma arvasin, et ta teab, mida ta tahab. Ta teeb oma otsused ise. Ma arvasin, et ta hoolib minust päriselt ja et ta on minust huvitatud...Kuid. Mis parata, elu tahab teistmoodi.. Lihtsalt kahju, noormees, et Sinus pettuma pidin.

Nädala alguses pöördusin jälle oma vaimse teejuhi, Kroonika horoskoobi poole..
Neitsi 23. august - 23. september
Teadlased on kindlad, et enne “suurt pauku” oli midagi. Igavikuks nimetatakse seda, mida me täielikult haarata ei suuda. Mitte keegi meist ei ole igavene. Seega kasuta iga hetke täna ja muuda need hetked nii maagiliseks kui saad. Lihtsatest, ent südamest tulevatest vahenditest täiesti piisab!

Ja nii ongi. See horoskoop tegi mulle selgeks, et ma ei lase enam endaga mängida. Ja see noormees võib põrgusse kerida. Ma lubasin endale, et ma ootan kuni pühapäevani, kas midagi muutub. Kas ta annab endast märku, kas ta ütleb mulle, et ma olen talle tähtis.. Või jätkab oma sabaliputamist Teistele. Ma tean, et ma pole ainus.. Aga siiski, mul on omad unistused. Minu elu pole nii pikk, et oodata kuni keegi suudab ära otsustada, kellega ta koos tahab olla. Minu elu on niigi lühike ja kui Sa ei soovi seda aega minuga veeta... Siis on see Sinu kaotus.. Ma sain enne Sind hakkama, saan ka edaspidi...

Mina elan nüüdsest vaid nende maagiliste hetkede nimel.. Lihtsalt tea noormees, et ka Sina olid üks sellistest hetkedest. Ja sellepärast olen ma Sulle tänulik, Sa muutsid paljud mu päevad päikselisemaks. On igas halvas midagi head ja igas heas killuke halba...



0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub