Kui ma siin halasin, et mu arvuti on katki ja teine arvuti võidab maailmameistrivõistlused olles kõige aeglasem.. Siin nüüd tahaksin ma öelda, et mu arvuti on terve. Päris terve pole, aga ma saan täitsa tööd teha temaga:)

Ilmselt tõesti sai mu arvuti mu aevastusest piisknakkuse ja pidi seda päris minu päeva põdema, ning kuna minul on juba vaikselt saabumas inimese tunne, siis ilmselt otsustas arvuti, et nüüd oleks tal ka aeg end kokku võtta ! Aitäh !:)

Aga ma ise olin ka tubli IT jumalanna. Võtsin klaviatuurilt ära kõik nupud ja panin valmis tööriistad(pintsetid, pintslid, vatitikud, hambatikud) ning asusin aga puhastama. Kui oli puhastatud hakkas raskem osa. Need nupud oli actually vaja tagasi ka panna ja veel õiges järjekorras... Asja tegi veelgi raskemaks fakt, et pooltel mu nuppudelt on puudu pealt, mis nupp ta nüüd oligi. Praegu ma vaatan oma klaviatuuri ja tundub et kõik oleks nagu korrektne. Aga mu klaviatuuril on nüüd puudu lisaks niigi puuduvatele f5-le, shift-le, ctrl-le ka enter ja allapoole nool :D T ja Õ hüppavad ka vahepeale klaviatuurilt välja, kuid pole hullu !:D

Tegelikult mis jumalannaks olemisest ma siin räägin, mu isa ütles mulle, et ma köhin nagu hobune ja mu sõbranna M.J. ütles mulle et ma naeran nagu siga:D Paras loom olen :) Võtsin endale seltsilised ka, nüüd hüppab kolm armast lammast mu desktopil ringi, vahepeal haigutavad, aevastavad või teevad määää. Nunnukad :)

Aga õppida, õppida, õppida, vahepeal natuke köhida ka .







0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub