See lihtsalt pole võimalik ! :(:(

Mul on arvuti jälle katki !!!

Okei, see kord istus tõesti probleem tooli ja arvuti vahel...

Aga ikkagi..


Tahate teada, mis suure tähega Probleem tegi?

Ma aevastasin ja ei jõudnud kätt suu ette panna.

Mõned piisad ( Ei, ma ei aevastanud välja sellist kogust ila nagu hakkavad eritama bernhardiinid kui näevad toitu või vedelikku mille kokku kogumisel võiks mu tuppa teha paisjärve.) lendasid klaviatuurile, kust ma need koheselt ka ära pühkisin.

Kuid nagu hetkel tundub, siis see kohe polnud piisavalt kohe ja nüüd peksab mu arvuti sajaga vigast. Ühtegi tähte ta ei trüki ja kui trükib siis saad ühe tähe asemel kombinatsiooni, mis koosneb vähemat 3 tähest 2 numbrist.


Ma olen nii kuri enda peale. Pean ma haige olema, pean ma köhima, aevastama ja üldse.

Ja miks mul alati kõik nii kehvasti läheb. Ma võtsiennast ju käsile. Ainult positiivsed happythoughts ja need pole lihtsalt tühjad mõtted olnud. Ma actually uskusin ka nendesse..


Ja mul pole üldse vaja kooli jaoks asju teha, pole vaja bakatööga tegeleda, pole vaja praksipäevik teha, muidugi mitte ! Vastik arvuti, ma olen sind hoidnud nagu silmatera ja sa paned mulle nii näkku !



Grrr. Kuri ja õnnetu olen .

Ja ma ei jõua enam köhida ka, olen füüsiliselt nii kurnatud..

Hetkel istun ma arvuti taga mis on aastast 93, programm on win 95, mäletate veel seda?


Ma teen kvalitatiivse uurimuse.

Ma püstitan hüpoteesi(jah ma tean, et kvalitatiivsel uurimusel on uurimisküsimused, aga ärme täna selle kallal nääguta. ): Tigu on kiirem kui minu praegune tööarvuti.

Nüüd ma kontrollin hüpoteesi: Mul on välja mõõdetud 10 meetri, 30 meetri ja 50 meetri pikkused vahemaad ja välja mõeldud, mida mul Internetist vaja on. Korraldan katsed.

Katse 1: Samal ajal kui tigu alustab 10 meetri jooksu, avan mina arvutis programmi. Mis te arvate, kumb on kiirem ? TIGU

Katse 2: Tigu on 30ne meetri stardijoonel ja mina üritan internetis otsingut teostada. Te ei pea olema küll geeniused et seda tulemust ära arvata. TIGU

Katse 3: Tigu stardib nüüd 50ne meetri jooksule ja mina üritan avada allikaid, mis ma otsingu käigus leidsin. Ja ta avab seda ja avab ja avab... Tigu on vahepeal jõudnud juba 45 meetri peale... OOT, toimub midagi ! Kas tõesti seekord võidab arvuti? Ei, ni üürike mu rõõmustamine oligi. Arvuti viskab ette tühja valge lehe ja lehe allääres ilutseb sinises kirjas DONE. Noh kui done, siis done. Palju õnne, TIGU

Tulemus: Saadud tulemustest võin järeldada, et mu hüpotees oli tõene. Tema tõenäosusnivoo on suurem kui 0, 05.


Tigu on tubli, win95 jääb alla. Aga mina ei tohi alla anda. Vaja teha referaat homseks, ega uni pidigi mingitele imelikele olema. Tõotab tulla positiivne öö, kui ühe lehe avamiseks kulub vähemalt 10 minutit.


Õnneks ei pea ma üksi olema, ma olen koos oma sõpradega- köha, nohu ja teega.


0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub