Kool on läbi, eksamid ka... Nüüd on mingeid pudinaid veel teha, kui vaid viitsimist oleks !

Aga jõulud on ukse taga ja peod ka..
Reede.
Mu kalli sõbranna sünnipäev ja christmasexdream, oh well. Sünnipäev oli tore, mulle meeldis :P Aga pidu, sellest ma lähemalt rääkida ei tahagi, mis kõik Neiu K. korda saatis jääb sinna autopoodi ja kõik. Kunagi hommikul sain peolt koju ja täitsa ukseette kohe autoga. Üks võõras poiss viskas mind ja mu sõbrannat koju ära, kuigi me elame absoluutselt erinevates kohtades. Mul on nii hea meel, et on nii häid inimesi ja täiesti siiralt. Ilmselt muidu ma oleks surnuks külmunud, seelikuga ja paljaste säärtega oli päris jahe.. Sukapüksid otsustasin ma keset peoplatsi ju jalast võtta... Miks ma seda tegin, ei tea !:D

Laupäev.
Peale kahte tundi iluund ärkasin ma üles, sest mu süda peksis nagu klopiks vana tolmust vaipa. Mis värk oli, seda ma ei tea siiani. Terve päev otsa ma naersin enda üle ja olin surmkindel, et kaine see neiu veel ei ole. Aga kuna kell oli halastamatu, siis oli aeg minna õhtuks asju ostma. Ostmisega läks nii kaua ja söögitegemisega läks kiireks. Nimelt sellel päeval oli meie jõulupidu. Mina ja Maiki olime määratud kokkadeks ja kõik kiitsid meid ! Jeeei !:D Maiki tegi superhea ahjuprae ning mina tegin magustoidu. Magustoiduks oli üks kook, millest minu firmaroog, sest mulle tõesti maitses see kook, kuigi ma väga magusasõber pole !:P See oli üks väga tore õhtu, sai nalja, naeru, tõsisemaid jutte, saladuste jutte, head süüa, head juua ja üleüldse oli hea õhtu. Mu ümber on head inimesed, hingele teevad head(:

Pühapäev.
Jõulud on aeg kus pöörame natuke rohkem tähelepanu neile, kellel on vähem kui meil endil. Alati räägitakse, et muretseme loomade pärast.. Ma armastan loomi ja muretsen nende pärast, kuid ma arvan, et ka inimesi ei tohiks ära unustada.. Seega lähen mina täna vabatahtlikuna toidupanga üritusele, mille mõte on et inimesed annetaksid toiduaineid vaestele, puudust kannatavatele inimestele/peredele. See on minupoolne pisike heategu..


Aga nüüd minek ! Soeng peas, viisakad riided seljas, vaim valmis, tuju superhea- pühapäev, siit ma tulen :)

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub