Neitsi 23. august - 23. september
Kas tammud nõiaringis? Või on see hoopis spiraal? Seal on suur vahe. Ring viib sind tagasi sinna, kust sa alustasid. Spiraal viib sind alla või üles. Sinu praegune olukord ei ole lootusetu. See on vägagi lootusrikas. Pead vaid tuvastama, kas liigud alla või üles. Ja siis kas suunda muutma või veelgi kiiremini edasi liikuma.
(www.kroonika.ee)

Ja täpselt niimoodi ma ennast tunnengi, ma juba varem ka olen kirjutanud, et koos oma käskude ja keeldudega tunnen end kui nõiaringis olevana. Kui spiraali peale ma ise polegi tulnud ja kui nüüd mõelda, siis tundub see veel rohkem mind kirjeldavana. Ma üritan ju minna ikka ülespoole, kuid libisen alati alguspunktist allapoole. Ja nii ongi. Igas asjas, igal pool, igal ajahetkel, iga inimesega. Kuna keegi seal Kroonikas teab ilmselgelt mu hingeelu vägagi täpselt, siis ma üritan teda kuulda võtta ning suunda muuta ja ikka ülespoole vaadata, liikuda.. Aga lihtsalt. Ma ei viitsi jälle pettuda.. Seda enam, et ma kardan kõrgust.

0 comments:

Blondy.

My photo
Tartu, Estonia
Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us? (OTH)

Fanclub